Célom, hogy tudatosabbá, sikeressé és boldogabbá tegyem az emberek mindennapjait
A nemzetközi nagyvállalatoknál eltöltött 16 év alatt rengeteg szakmai tapasztalatot szereztem, elsősorban a személyközi kommunikáció terén. Pályafutásom elején – a Ferihegyi Repülőtéren –, business és VIP utasok kiszolgálásával és utaztatásával foglalkoztam. Érdeklődő természetemnek köszönhetően ez idő alatt lehetőségem nyílt folyamatosan figyelni és megismerni az emberi természetet. A legkülönfélébb helyzetekben kellett segítséget nyújtanom, azonnali megoldásokat találnom, és kezelnem a kialakult konfliktushelyzeteket, kortól, nemtől, kultúrától függetlenül.
Később, cégen belüli szakmai tovább lépésem után, a közép- és felsővezetőkkel való közös munka során jöttem rá, hogy milyen fontos a folyamatos fejlődés, a lojalitás, az együttműködés iránti elkötelezettség, valamint a széles látókör – ezek segítségével könnyebben küzdhetünk meg bizonyos helyzetekkel, változtathatunk rosszul berögzült reakcióinkon, javíthatunk hozzáállásunkon, és sok időt, energiát spórolhatunk meg.
Hogy ezt elérjük, többféle módszertannal, technikával és coaching eszközzel dolgozom, így teljes mértékben az ügyfél személyiségére szabom a folyamatot, hogy a legjobb eredményeket érjük el, közösen.
Szakmai végzettségem
2014–2015 Business Coach, Life Coach – Sämling-Legacy Solution Consulting
2001-2004 Személyügyi szervező – Pécsi Tudományegyetem